trečiadienis, rugsėjo 29, 2010

Salad Finger.

Ryte nusideginau pirštą su plaukų tiesintuvu. Visa diena prabėgo beieškant šaltų paviršių piršteliui atvėsint.
Pirmadienis buvo nepakartojama diena. Per vieną dieną sugebėjau pasiekti emocijų aukštumas ir nukristi į pragarus. Pagaliau susiruošėm pasirašyti kontrakto, bet aš nesu studentė, taigi vis dar oficialiai negaliu įsikelti į kambarį. Bet visuomet yra ir neoficialus variantas. Jau planavom tą pačią dieną mano persikraustimą ir sulaukiau netikėto skambučio su vienu iš geriausių pasiūlymų.
AŠ GAVAU DARBĄ!!!!!!!!!!!!
Dar tiksliai nežinau kiek valandų, bet aš esu laimės kūdikis. Per savaitę susiradau kur gyventi. Dar pora dienų ir jau turiu darbą. Ir atrodo, kad tai labai paprasta...
17 valandą vakaro nuėjau prie pirmojo taško. Praėjo 10 minučių bosės dar nėra aš laukiu lauke. Po 15 minučių skambinu. Ji atsiprašė ir pasakė aš tuoj atvažiuosiu. Lauke prabuvau beveik valandą. Labai sušalau. Nežinojau ko tikėtis. Gal mane dar išbandys, jei blogai dirbsiu nepriims. Pasirodo klydau. Ji tik pasakė ką daryti ir paliko.
Vienas pliusas pirmadieniais ir ketvirtadieniais dirbsiu su Pauliumi. Netgi ir pabendraut dirbdama galėsiu.
Minusas tas, jog pirmoji diena buvo siaubinga. Kol su Pauliumi dirbom visai nieko, bet kai likau viena, sugniužau. Pirmoji gyvenime darbo diena. Man skauda pirštą. Visi chemikalai jį graužia. Nespėjau su laiku. Išėjau penktą ir grįžau po vidurnakčio. Smigau staigiai ir neskausmingai, bet viduje laiminga.